Usein kysyttyä Hyvinvoiva ihminen -palvelusta:
Mietityttääkö jokin Hyvinvoiva ihminen -palveluun liittyen? Kokosimme yhteen meiltä usein kysytyt kysymykset. Vastaamme kysymyksiisi mielellämme myös chatissä, palautelomakkeella, sähköpostilla asiakaspalvelu@hyvinvoivaihminen.fi tai puhelimitse 014 337 0055.
1. Mikä on Hyvinvoiva ihminen -palvelun jäsenyys?
Hyvinvoiva ihminen -palvelu on hyvinvointiin liittyvien kirjojen kirjakerho. Jäsenyyden tavoitteena on tukea kehittymistäsi ihmisenä tai antaa ideoita ja työkaluja ihmisten parissa tehtävään työhön laadukkaan ja ajankohtaisen tiedon avulla. Jäsenyys on ilmainen ja voit olla jäsen sen aikaa, kun itse haluat.
Jäsenyyteen kuuluvat edut:
- Kauden kirjat
- Jäsenhinnat ja -tarjoukset
- Liittymisetuna yksi kirja 4,90 eurolla erillisestä valikoimasta
Tutustu liittymiskirjojen valikoimaan tästä.
Tutustu lisää jäsenyyteen täällä.
2. Mikä on jäsenyyteen kuuluva kauden kirja?
Tarjoamme jäsenillemme 4—6 kertaa vuoden aikana kauden kirjoja, jotka lähetetään automaattisesti ilman erillistä tilausta ilmoittamaasi osoitteeseen. Kauden kirjat ovat maksullisia, mutta kampanjan aikana ne ovat normaalia jäsenhintaa edullisempia. Kauden kirjat ovat ajankohtaisia uutuuksia, joiden sisältöä on helppo soveltaa. Pyrimme valitsemaan kauden kirjat aina niin, että niistä olisi sinulle mahdollisimman paljon hyötyä.
Lähetämme jäsenillemme kauden kirjasta paperisen esitteen sekä sähköisen uutiskirjeen noin viikkoa ennen peruuttamisajan umpeutumista. Kauden kirjaa koskevan uutiskirjeen tunnistat siitä, että viestin otsikossa lukee "kauden kirja". Nopein tapa peruuttaa kauden kirja on sähköisen uutiskirjeen automaattinen peruutuslinkki, jota klikkaamalla kirja peruuntuu automaattisesti. Peruutus onnistuu myös verkkopalvelussamme, sähköpostilla tai puhelimitse.
KAUDEN KIRJOJEN AIKATAULUT & VALINNAT TÄÄLLÄ
4. Miten voin tilata kauden kirjan kanssa samaan pakettiin muitakin tuotteita?
Tapa 1. Peru kauden kirja ensin normaalisti kampanjan aikana ja tee sitten uusi tilaus, johon lisäät myös kauden kirjan.
Tapa 2. Tee haluamistasi kirjoista tilaus verkkopalvelumme kautta normaalisti ja jätä viesti "lisätietoja / viesti asiakaspalveluun -kohtaan", jossa kerrot haluavasi niiden toimituksen samassa paketissa kauden kirjan kanssa.
5. Tarvitseeko jäsenenä olla jonkun tietyn ajan?
Jäsenenä voi olla sen aikaa, kun itse haluaa.
6. Maksaako jäsenyys?
Jäsenyys on ilmainen.
7. Tarvitseeko jäsenenä olon aikana tilata tiettyä kirjamäärää?
Ei tarvitse. Jäsenenä ollessa kirjoja voi tilata haluamansa määrän.
8. Miten voin erota jäsenyydestä?
Voit erota heti halutessasi. Ilmoita asiasta meille sähköpostilla asiakaspalvelu (a) hyvinvoivaihminen.fi, puhelimitse 014 337 0055 tai sivun alalaidan palautelomakkeella "Anna palautetta". Myös chatti palvelee arkisin.
9. Onko tuotteillanne palautusoikeus?
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä tai asiakkaan jättämästä palautusilmoituksesta. Tuotteen voit palauttaa meille asiakaspalautuksena veloituksetta Postin kautta osoitteeseen:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä
Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan tilaukseen. Posti vaatii asiakaspalautussopimustunnuksemme palautuksissa, joka on 605892.
10. Voiko tilauksen tehdä ilman jäsenyyttä?
Kyllä voi. Verkkokaupasta voi tehdä tilauksia normaalihinnoin ilman jäsenyyttä.